Garanciális feltételek

Jelen garanciális feltételek a Scart Kft (2730 Albertirsa, Koltói Anna utca 39.) (a továbbiakban: Scart vagy Forgalmazó) által üzemeltetett medimarket.hu kereskedelmi portálon vásárolt, a Scart által forgalmazott termékekre vonatkoznak.

Áruházunkban forgalmazott termékekre a törvényben előírt tartamú garanciát vállaljuk, melynek időtartama általában

  • készülékek: minimum 12 hónap, ha ennél hosszabb, a számlán feltüntetésre kerül
  • tartozékok, kábelek, érzékelők, újratölthető akkumulátorok: 6 hónap
  • garancia nem vonatkozik az alábbi terméktípusokra: egyszer használatos anyagok, gélek, krémek, öntapadó elektródák, testfelszínnel érintkező anyagok.

Fontos információk

  • A gyáriszámmal rendelkező termékekre vonatkozó számla egyben garancialevél is.
  • A termék számláján rögzítésre kerül a termék gyári száma és a termékhez tartozó garanciavállalás időtartama is. 
  • A garancia kezdete a számla kiálításának dátuma. 
  • Amennyiben hosszabb garanciaidőt vállalunk egy termékre, azt a termékre vonatkozó számlán feltüntetjük.  
  • Gyári számmal rendelkező termékkel kapcsolatos garanciális probléma esetén Önnek nem szükséges számlamásolatot vagy garancialevelet bemutatni, elegendő a termék gyári számára hivatkozni. 
  • Rendszerünkben azonosítani tudjuk a termékkel kapcsolatos adatokat és a garancia érvényességét.
  • A forgalmazott termékek többsége vonatkozásában cégünk biztosítja a garanciaidőn túli meghibásodásokra vonatkozó szervizt. 
  • Meghibásodás esetén lépjen kapcsolatba velünk a Kapcsolat menün keresztül vagy a +36 53 570014-es telefonon és tájékoztatjuk a teendőkről. 
  • Egyes termékekhez külön garancialevelet adunk a termék mellé, mely tartalmazza a termék garanciális feltételeit biztosító partner adatait is.
  • A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra vagy károkra, ezért kérjük figyelmesen olvassa el a termékhez mellékelt használati útmutatót!

Garancia érvényesítését kizáró okok

  • Ha a hiba a termék nem megfelelő szállítása, tárolása, üzembe helyezése, nem szakszerű karbantartása miatt következett be;
  • Ha a termék hibája nem rendeltetésszerű vagy a használati útmutatóban leírtaktól eltérő használat miatt keletkezett: nem megfelelő, nem szakszerű kezelés, mechanikai sérülés vagy egyéb külső tényező (különösen, de nem kizárólagosan: áramingadozás, extrém feszültség- vagy hőingadozás, nagyfokú szennyeződés, folyadék kerülése a termékbe - azon részébe, amely folyadékkal nem érintkezhet-, a terméknek túlzott nedvességgel történő érintkezése, tűzzel való érintkezés);
  • Ha a termékmeghibásodás oka telepítési és/vagy üzembe helyezési hiba (különösen, de nem kizárólagosan: a fali csatlakozó vagy egyéb hálózati csatlakozó földelésének hiánya, a terméknek az elektromos hálózathoz való csatlakoztatása és eltávolítása nem kikapcsolt/nem áramtalanított állapotban,) vagy tápfeszültség ingadozása;
  • Tekintet nélkül a termék jellegére a terméket ért olyan külső beavatkozások (pl.: burkolat megbontása), amelyek a forgalmazóval kapcsolatban álló személyektől (különösen, de nem kizárólagosan szerviz vagy egyéb megbízottak) eltérő, harmadik személyektől származnak;
  • A termék sorozatszámának eltávolítása vagy megváltoztatatása;
  • Ha a termék hibáját elemi vagy természeti csapás okozta;
  • A Scart, mint forgalmazó nem felel a termék által tárolt adatok vagy információk elvesztéséért illetve az ennek okán a Fogyasztót ért bárminemű kárért;
  • A Scart, mint forgalmazó nem felel a biztonsági kódok/egyéb ilyen jellegű biztonsági jelszavak feloldódásáért vagy nem megfelelő működéséért, valamint az abból eredő kárért.

A vásárló (Fogyasztó) kötelezettségei:

  • Kérjük, a terméket csak megfelelő földeléssel ellátott fali csatlakozó, elektromos hálózat útján használja és a gyártócímkén és/vagy a használati utasításban feltüntetett névleges feszültéggel üzemeltesse;
  • Egyszer használatos elemeket soha ne helyezzen töltőbe!
  • Kérjük, kizárólag a készülékhez tartozó eredeti kábelt/kábeleket és tartozékokat használja;
  • A termék használati útmutatójában leírtakat kérjük tartsa be;
  • A termékhez tartozó releváns dokumentációt a jótállási idő végéig őrizze meg;
  • A garanciális kifogással érintett terméket a szervizbe annak minden, a vásárláskor megkapott tartozékával küldje be/juttassa el;

Egyéb fontos információk:

  • Az a garanciális igény elutasításra kerül, amely a termék nem megfelelő tárolásából keletkezett, különösen, de nem kizárólagosan: repedés, törés, elgörbült, leválasztott vagy hiányzó/hiányos elemek, tűzzel, folyadékkal, savval történt érintkezés nyomai;
  • Amennyiben lehetséges a terméket az eredeti (vagy ahhoz hasonló) csomagolásában küldje vissza annak érdekében, hogy a szállítás során a termék biztonsága és sértetlensége biztosított legyen;
  • Illetéktelen szerviztevékenység, konfigurációs változtatások és nem megfelelő vagy engedély nélküli szoftverek alkalmazása illetve használata mentesíti a Forgalmazót a jótállási kötelezettség alól;
  • A forgalmazó által biztosított jótállás nem érinti a Fogyasztónak a hatályos magyar jogszabályok által biztosított jogait;
  • Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is
  • kezdeményezheti.