Szállítási idő és értesítések

 

Valamennyi termék ismertető lapján megtalálja a raktárkészlet állapotát. 

Amennyiben a "Van készleten" feliratot látja, ekkor a termékből van a raktárunkban és azonnal elérhető.

A személyesen átvétellel rendelt termék esetén e-mail értesítést kap, ha a terméket előkészítettük és érte jöhet. Az ügyfélszolgálat hétfő-péntek 8:00-14:00 között tart nyitva és veheti át a csomagot. 

Ha GLS futárszolgálattal házhoz vagy GLS csomagpontra rendelt, akkor  

  • Ha a rendelést hétfő-csütörtöki napokon 12:30-ig adja le, akkor a csomag a következő napon kerül kiszállításra vagy vehető át a csomagponton.
  • Ha a rendelést hétfő-csütörtöki napokon 12:30 után adja le, akkor a csomag a második munkanapon kerül kiszállításra vagy vehető át a csomagponton. 
  • Ha a rendelést pénteken 12:30-ig adja le, akkor a csomag a következő hét hétfőn kerül kiszállításra vagy vehető át a csomagponton. 
  • Ha a rendelést pénteken 12:30 után adja le, akkor a hétvégén érkezett rendelések rendje vonatkozik rá. 
  • Hétvégén sem ügyfélszolgálat, sem futárszolgálat nem dolgozik, így a hétvégi napokon leadott rendelések feldolgozása hétfőn történik, így a kézbesítés legkorábbi napja kedd. 

Ha nagyobb mennyiséget rendel, előfordulhat, hogy a raktárkészlet nem elegendő a teljesítésre, ekkor ügyfélszolgálatunk munkatársai kapcsolatba lépnek Önnel.

Amennyiben a "Szállítás # munkanap." feliratot látja, akkor a termékből aktuálisan nincs raktáron, így a rendelés teljesítése a megadott időtartamot vehet igénybe. A megadott átfutási idő a szokványos beszerzési időnk, melynek ismeretében Ön időben eldöntheti, hogy kíván-e rendelni. 

Szállítási értesítések

Rendelése beérkezését követően a lehető legrövidebb idővel igyekszünk a terméket eljuttatni a kívánt címre vagy előkészíteni személyes átvételre. A csomaggal kapcsolatos tájékozódás segítésére e-mail és sms üzeneteket kaphat, melyek a következők.

  • Személyes átvétel választása esetén: amikor a termékeket a raktából összeszedjük és minden készen áll az átvételre, rendszerünk e-mail üzenetet küld a rendelés során megadott e-mail címre. Az értesítés tartalmazza az átvétel helyét és az átvételi pont nyitvatartási idejét és más adatokat is.
  • GLS házhozszállítás vagy GLS csomagpontra szállítás esetén: amikor valamennyi megrendelt termék rendelkezésre áll, becsomagoltuk, a csomagot lezárjuk és kinyomtattuk a szállítócímkét, akkor rendszerünk e-mail üzenetet küld Önnek. Ez még nem jelenti azt, hogy a GLS átvette tőlünk a csomagot, de erre is rövidesen sor fog kerülni. 
    Az üzenetben megtalálja a csomagja követéséhez szükséges úgynevezett Tracking ID-t. Ez egy link, amelyre kattintva a csomag útját követheti. Érdemi adatokat akkor fog látni, ha a GLS átveszi tőlünk a csomagját és beérkezik a gyűjtőközpontjukba.
    Az üzenetben megtalálja továbbá a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségeit, továbbá a rendelése azonosítóját és (ha utánvétet választott) a csomag átvételekor fizetendő összeget.
  • A GLS futárszolgálat a kézbesítési nap reggelén sms üzenetet küld arra a mobilszámra, amit a rendelés során megadott. Ez a szolgáltatás csak mobilszámmal működik. Az üzenet tartalmazza a szállítás várható időintervallumát, a sofőr elérhetőségét. 

Ezek a szolgáltatások feltételezik, hogy Ön helyesen adja meg az e-mail címét és mobilszámát. Ha ezeket elírja, rosszul adja meg, nem tudunk üzenetet küldeni Önnek! Egyes számítógépek biztonsági beállításai miatt az e-mailünket nem a beérkezett mappába kerülnek, hanem a spam/levélszemétbe. Ellenőrizze ezeket a mappákat is. 


Figyelem! A számítógépek csak létező e-mail címre vagy mobilszámra képesek üzenetet továbbítani. Ha elgépeli, hibásan adja meg, az üzenetküldés műszakilag lehetetlen. Hasonlóképpen független tőlünk, ha a gépe biztonsági beállításai miatt levelünk a levélszemétbe kerül. A hibás adatmegadás, illetve a számítógépe beállításai által okozott tájékoztatás elmaradás miatt felősséget nem vállalunk, mivel ezek teljes mértékben Öntől függnek, befolyásolni nem tudjuk.